Rezerwacja telefoniczna: 061 815 22 80   Emailowa: hotel@hotelalexandra.pl





Zarezerwuj przez internet

U nas możesz czuć się bezpiecznie

Procedury bezpieczeństwa i działania Hotelu Restauracji Alexandra realizowane w związku z pandemią COVID-19  są oparte o bieżące zalecenia Ministerstwa Zdrowia, Głównego Inspektoratu Sanitarnego i  Światowej Organizacji Zdrowia. 

BEZPIECZNA OBSŁUGA

  • W przypadku wystąpienia jakiegokolwiek z niepokojących objawów pracownicy nie są dopuszczani do pracy i otrzymują zalecenie udania się do lekarza.
  • Pracownicy Hotelu Restauracji Alexandra wyposażeni są w środki ochrony m.in. w maski i rękawiczki jednorazowego użytku oraz płyn do dezynfekcji rąk.
  • Na terenie Hotelu Restauracji Alexandra mogą przebywać wyłącznie osoby zameldowane w obiekcie, lub korzystające z jego usług na podstawie wcześniejszej rezerwacji.
  • Recepcja Hotelu Restauracji Alexandra prowadzi sprzedaż środków ochrony osobistej: rękawiczki i maski jednorazowe.
  • Wprowadzone zostały strefy bezpieczeństwa pozwalające na zachowanie bezpiecznego odstępu pomiędzy naszymi Gośćmi, a pracownikami.
  • We wszystkich punktach sprzedażowych Hotelu Restauracji Alexandra akceptowane są bezdotykowe formy płatności bezgotówkowych.

BEZPIECZNE WNĘTRZA

  • W przestrzeniach ogólnodostępnych i pokojach Hotelu Restauracji Alexandra zostały udostępnione informacje dotyczące zasad bezpieczeństwa związanych z zapobieganiem rozprzestrzenianiu się COVID-19, a także środki dezynfekcyjne.
  • W toaletach ogólnodostępnych Hotelu Restauracji Alexandra udostępnione zostały instrukcje prawidłowego mycia rąk, zakładania i zdejmowania rękawiczek oraz maseczek.
  • Wszystkie stanowiska pracy oraz ogólnodostępne miejsca narażone na dotyk (m.in lady recepcyjne, poręcze, stoły, krzesła, toalety, terminal płatniczy) są regularnie dezynfekowane.
  • W trosce o komfort i bezpieczeństwo Gości w ramach przygotowania pokoi wprowadzone zostały:

·         dodatkowe kontrole wewnętrzne mające na celu weryfikację czystości pokoi

·         dokładne czyszczenie i odkażanie pomieszczeń i ich wyposażenia przy użyciu środków dezynfekujących

·         procedura dotycząca poddawania tzw. „wewnętrznej kwarantannie” wszystkich pokoi po wyjeździe Gości przed ponownym włączeniem do sprzedaży.

·         restrykcyjne zasady bezpieczeństwa mikrobiologicznego w zakresie zachowania czystości i jakości prania: ręczniki i pościel prane są w temperaturze minimum 60 stopni Celsjusza, przez profesjonalną pralnię zewnętrzną.

·         zasada wykorzystywania podczas sprzątania środków chemicznych najwyższej jakości.

·         Do pokoi hotelowych wynajętych na dłużej niż 1 dobę obsługa wchodzi tylko na życzenie gości w celu sprzątania.

 

BEZPIECZNE POSIŁKI

  • Dania i produkty dostępne w ramach śniadań serwowane są zgodnie z aktualnymi wytycznymi Ministerstwa Zdrowia i Głównego Inspektoratu Sanitarnego
  • Odstępy między stolikami w sali restauracyjnej zostały powiększone
  • Godziny serowania śniadań w Hotelu Restauracji Alexandra zostały wydłużone, aby ograniczyć liczbę osób przebywających jednocześnie w restauracji
  • Na życzenie Gości dania i napoje są serwowane w ramach usługi room service lub przygotowywane w formie „na wynos”.

PROCEDURY BEZPIECZEŃSTWA

  • W sytuacji wymagającej pomocy lekarskiej Goście Hotelu Restauracji Alexandra otrzymują od Recepcji wsparcie w ustaleniu lokalizacji i skontaktowaniu się z najbliższą jednostką medyczną.

 

 


 

 

Linki: